úterý 30. července 2013

Pětidenní

Na pětidenních v Lužických horách jsem byl jako malý špunt někdy v roce 1991. Živě si vybavuji výlet s panem Kolmašem vlakem a nemůžu zapomenout na čarokrásnou a magickou krajinu plnou sopečných hor, skal a těžké podložky. (Očarovala mne až tak, že jsem sekal desetiminutové ztráty.)

Letošní Bohemia 2013 se vrátila do Lužických hor, aby využila terény z loňských áček (o loňském výletu píšu zde) a navrch skály v Jetřichovicích. Kamča bojovala v početně oslabené elitní kategorii hlavně se skupinou maminek od tří dětí (Bára Baldriánová, Bóďa Heczková) a i když všechno vyhrála (kromě vloženého minisprintíku, kam zavítala rychlonožka Tereza Novotná), nebylo to rozhodně zadarmo. Ve skalách byla řada chytáků a chytáčků a na klasice poměrně dost voleb, kde bylo co řešit.
Kdyby Bóďa běžela všechny etapy a kdyby jely všechny naše děti, mohlo být na stupních rekordních 9 ratolestí
Na pětidenních mne potěšil online servis - např. výsledky jednotlivých etap v reálném čase jsem na vícedenních v Čechách mnohokrát neviděl a moc rád jsem to ze zahraničí využil.